25. januar 2009

Home alone:D

Hællo:-DDD
Da er uka over og det er helg:D
Uka gikk kjempe fort.. Gjorde noe hver dag.. Var jeg ikke bort gjorde jeg lekser..:P
Oppsummering fra uka:
Tirsdag: dro neover i stedet for bilde form og farge..:P Pappa skulle på bjørnstad bil på nyopning.:P Så jeg og mamma ble med neover for å shoppe:D Handlet meg et par sko til nyttårsballet:D
Onsdag : 4h.. Dansekurs.:) Jeg danset ikke.. I stedet stod jeg og Malin og stekte vafler til de som danset:) Neste gang det er danskekurs i 4H skal vi lage taco i stedet:D
Torsdag: Nyttårsball,,:) Det var knaill:) Beste kvelden på leenge:) Hadde det kjempe gøy! :-D Hadde tenkt å ta en del bilder.. Men det ble det ikke så mye av..:P Glemte kameraet i veska som stod på kjøkkenet der mamma var. Tok et frem kanskje 3 gangerX-P Jaja.. Bilder er ikke det viktigste på en slik kveld:-P Husker alt uansett:)
Fredag: Dro til bestemor og bestefar for å levere Kenneth:p Han ligger over der i helga:D
Når jeg kom hjem dro jeg og Monica til Tonje og Andreas for å passe huset og katten i helga:D
De kommer hjem på søndag:)
Vi gjorde ikke så mye på fredag siden klokka var så mange:P
Lørdag dro vi på butikken ..:P Senere bakte vi sjokiss kake:D nam:D
Nå ser vi tv og koser oss:D

Meen nok om det.. Skal se ferdig filmen vi ser nå:)
bloggs:D

Q. Hva gjorde du i helga?:)

Ingen kommentarer: