28. januar 2009

BCG:O

Hællo:-DDD
Da er vi halvveis i ei ny uke og det er ikke alt for lenge til helg i igjen:-D
Tidligere i uka har jeg ikke gjort stort.. Var på bilde form og farge på tirsdag:D
Mandag tok jeg pirkesprøyta.. Sprøyta du skal ta før du tar BCG :O
Skal ta selve bcg-sprøyta på torsdag altså i morgen : -S Gruer meg sykt mye.:S Hater å ta sprøyter....
Mange sier pirke er verre enn BCG men vet ikke om jeg skal tro de:P
For de som ikke vet det så er BCG vaksinene mot tuberkulose.. :P
Noe som er skikkelig surt er at de snakker og å slutte med å ta sprøyta fra og med neste år..
Så vi er kanskje de siste som tar sprøyta... Synes vi kunne ha vært de første til og IKKE ta den jeg :D
Men nok om det..

I helga skal jeg til Malin på pysj party/ jentekveld:)
Det blir kjempe koos:D Vi skal se film, synge sing-star og kose oss:)
Lørdagen skal vi kanskje i vei på kino:)

Men nå må jeg spise:)
Blogs!:)

Q. Har du tatt vaksinen BCG?

Ingen kommentarer: