19. januar 2009

Shopping! ",

Hællo:-DDD

Ja da er helga over da.. Ikke no spesielt artig det men det skjer heldigvis ganske mye denne uka:D Så tiden går forhåpentligvis fortere :-D

Fredagen var jeg å shoppet. Handlet ikke så veldig mye men litt ble det:D
Handlet ei bukse og 2 topper på bik bok:-D
Og noe småtteri litt over alt:-p

Etterpå ble jeg med Tante hjem for å være barnevakt i helgen:D
Det var knaill:D
Snøskuter tur ble det og:D

I dag har Monica vært hær en tur:D
Tonje har også vært en tur og prøvd ut forskjellige hår oppsett jeg skal ha på ballet på torsdag:D
Ble kjempe fint og gleder meg sykt til torsdag for å "bruke" frissen:D

Denne uka er bissi bissi..:P
I morgen skal jeg på bilde form og farge:D
Onsdag skal jeg på 4h. Vi skal danse:D
Torsdag er det ball:D:bbb

Men skal bort til tante å være barnevakt nå så har ikke tid til mer blogging:D Kanskje i morgen:D

Blogs:D

Q. Har dere ball på skolen deres?? Hvis ja hvilket ball??(nyttårsball,valentinsball++)

Ingen kommentarer: