25. oktober 2008

NINTENDO Wii : - DD

Sist innlegg skreiv jeg at jeg skulle mase på mamma om å dra til Orkanger. Ja jeg fikk masa meg til det:-D
Når vi var neover kjøpte jeg meg ikke noe egentlig..:-P
Meen mamma kjøpte Nintendo Wii til meg:-D
Så etter den dagen har jeg nesten spilte det hver dag:-D
Jeg duger i wii:p Yeah right..
Kan vel si meg en til at broren min har så å si alle rekoder på spillet..:P
Mamma kjøpte også med Mario kart til wii`n.
Det passet meg utmerket siden jeg sitter og svinge med play station kontrollen på rally kjøring:P
For det er jo ratt du svinger med på mario kart`n;-D







Søvassli ungdomssenter:-D


Ellers siden sist har jeg vært på konfirmant leir på Søvassli ungdomssenter:-D
Det var den beste leiren jeg noen gang har vært med på!:-D
Utrolige mange artige ting vi gjorde og masse snille folk vi ble kjent med:-D
Savner helga og folka masse!
Men kommer til å få møtt de ganske snart:-D For det er road service den 5.november eller noe sånt. Da skal vi på to undervisnigs-økter.. (noe jeg ikke ser frem til..) + en konsert etter på:D Hadde vært helt greit vis det bare har vært konsert med ett eller annet bandet med siden det er KRISTEN konfirmasjon må man sikkert regne med noe undervisning på tingene vi er med på..:P

Ellers siden sist har jeg også stilt ut 4h oppgaven min på høstfesten:-D
Det gikk ganske bra. Jeg fikk godkjent og fikk merke gull:-D
Hadde oppgave "Vi fotograferer" så er ikke den vanskeligste oppgaven heller da:-D
Men nok å gjøre vis du går på ungdomsskolen og har en del lekser + andre ting i hverdagen:P



Siden sist har det ikke skjedd så mye mer. Har vært å shoppet noen ganger men har ikke kjøpt så mye :-P

Men vi blogges senere:-D

BARE SÅNN BTW VIS DERE ER KONFIRMANTER I ÅR.. KRISTELIG ELLER BORGERLIG??:-DD

Ingen kommentarer: