9. oktober 2008

BLÅFJELL:-DD

Satt og søkte litt tidligere i dag med et lite håp om å finne hvilke julekalendre det blir på tv i jula..
Fant ikke så mye men at det kommer til å bli Jul i blåfjell på NRK1:D
Gleder meg allerede. Hadde håpet på Amalies jul som ikke har vært å se på leenge.
Men Jul i Blåfjell er nesten like bra:-D
Har ikke funnet ut hva som skal være på tv2, tvnorge og andre kanaler enda.
Noen som vet det?:-P

Ellers har jeg ikke gjort stort i dag. Monica har overnattet i natt men dro tidlig..
Etter Monica dro kjedet jeg meg bare...-.-


I dag har jeg heller ikke noen planer for hva jeg skal gjøre.. Mulig jeg skal mase litt på mamma om vi ikke skal dra en tur til Orkanger:-P
Siden mamma også har fri i dag.



Slengte med et bilde av sjøkanten på campingen. Savner sommer,sol og varme jeg..

Ingen kommentarer: