12. november 2008

ENDELIG!:-)

Hællo:-DDD

Kan begynne med å si at vi nå sitter to og to på skolen (i mitt tilfelle 3) noe som vi ikke har gjort siden.. ja sikkert ikke siden 6-7 klasse.. Da begynner det å bli tid for det igjen nå som vi går i 9.!
Men, men Jeg sitter med Malin , bestevenninen min og Stine fra klassen.:-DD
Ellers har vi ikke gjort spesielt mye på skolen i dag. Rektoren var innom en tur i siste time og prata om klassen miljø..
Ikke speiselt inntresant men vil si at alt han sa er jeg enig i:P
I første time hadde vi gym og spilte volleyball:-DD

Neste uke har klassen arbeidsuke. Det er ei hel skoleuke (man-fre) der vi skal finne oss en arbeidsplass og være der hele uka:-D
Jeg gleder meg kjempe mye. Skal være på en barnehagen i nærheten:-D

Siden sist har det ikke hent så mye men har vært på Road Service:-D Noe med konfirmasjonsåret!:P
Det var ganske gøy:-D
Har også vært på bowling med 4h som ei avslutning for vi som stilte ut oppgaven :-)
Og bilde form og farge som vanlig:-D Ble ikke`no i denne uka men men.:P
Dette ble et ganske kort og kjedlig innlegg med ingen bilder men kommer sikkert snart :-)

Ingen kommentarer: