15. januar 2009

Back to school again!

Hællo:-DDD

Da er jula godt overstått og jeg har begynt å komme meg inn i skolerutinene igjen.
Det er nå overstått 2 uker av mange skoleuker i 2009. Men men.. Ikke lenge til vinterfeire så det er bare å se frem til det.
Jula var kjempe koselig og fikk masse fine gaver. :D
Nyttårsaften var også knaill:D
Monica, Onkel Rune, Tante Gakka, Tonje og Andreas kom til oss på nyttårsaften:D
Da ble det singstarfull guffe:-b

Etter skole har begynt på igjen har det vært som det alltid bruker og være. Lekser, Bilde Form Og Farge , og enda mer lekser..

Men nok om negative ting for denne gang:D
I morgen skal jeg Malin og Anita dra på shopping etter skolen:-D
Det bliir koos<33 class="blsp-spelling-error" id="SPELLING_ERROR_11">Malin skal handle seg kjole til nyttårsballe som er på torsdag neste uke:-D Det blir kjempe gøy!:D I år er jeg med i nyttårsball komiteen og har vært med på å bestemme priser o.l :-P Jeg skal ikke handle så mye men har kjempe lyst til å kjøpe ei bukse på bikbok som jeg har gått å siklet på leengeXp meen får se hva det blir til. Dere får sikkert høre noe om det på mandag:D Etter shoppingen, når sentret stenger skal jeg bli igjen til tante og bli med henne hjem :D Jeg og Monica skal være barnevakt lørdagen:D Noe som bli skikkelig koos:D<3
Har du noen planer for helgen?

Ingen kommentarer: