20. desember 2008

20.Desember : -D

Hællo:-DDD

Jula nærmer seg noe sykt. Adventstida går sinnsykt fort.
Det er 4dager til jul :-O Tror egentlig ikke det har gått opp får meg at det er snart på tide å se "Tre nøtter til Askepott" og "Snekker Anderson" og flere.
Kanskje det går opp for meg lillejulaften da vi skal spise grøt med mandel, se "Hovmesteren og grevinnen" og pynte juletre.
Uansett i går var siste skoledag før jul. Så nå har vi juleferie:-D
På skolen i går var vi i kirka noe som faktisk er ganske koselig! :-D Etter kirka hadde vi quiz på skolen med forskjellige temaer:-D Tror gruppa jeg var på landet på en 7 eller 6 plass Xp
Vi spiste også godteri før vi gikk ned i gymsalen og gikk rundt juletreet og sang:-D
Koselig!:-)
Torsdagen var det juletrefest nede i samf.huset. Hadde egentlig ikke tenkt meg i vei siden Malin og Anita ikke skulle i vei, men fikk melding av Miriam senere att hun kom:-D
Da spiste vi julekaker,gikk rundt juletreet og nisse besøk:-D
Diverse underholding var det og:-D Koret på småskolen(1-4. klasse) sang:-D Og forskjellige elever fra noen klasser sang også:-D

Resten av adventstiden har gått med på skolearbeid,4H, venner og baking for det meste:-D
Siste uka på skolen var ikke så mye skolepreget men vi fortjente det etter uka med 5 prøver:-P
Bare mandag som var skole..:)
Tirsdag hadde hele skolen juleverksted:-D Eller ikke ungdomskolen da.. Vi så film(Hjemme alene 1) og var ute og akte oss:-D Men vi spiste grøt med hele skolen da:-D Det er kos<3


Senere i dag skal jeg rydde,vaske og pynte rommet mitt:-D Har eget juletre som skal opp i dag:-D Gleder meg! :-D

Ingen kommentarer: