13. februar 2009

Hællo:-DDD

ENDELIG! Vinterferie:D Har ventet siden første dag på skolen etter juleferien:D
I dag på skolen var vi på skitur til Elgshøgda:D Ikke noe jeg har sett fram til, men alikevell bedre men skitur enn skole.
Under skituren snødde det nesten hele tiden noe som ikke gjorde dagen mye bedre..

Tidligere denne uka hadde vi konf- møte.. Ikke noe spessielt gøy.. Men men.. Må nok igjenom det en gang uannsett...

I går kveld ble jeg, mamma og pappa med søskenbarnet mitt, Tonje, og kjæresten til byen en tur:) Eller byen og byen.. Ikke helt inni byen men til city syd og biltema:D
Kjøpte meg ikke stort men ble noen sokker, en genser og perler + noe skrivesaker : )
Sokker: 3 for 99'- eller noe sånt på Lindex :D
Genser: H & M - i rundt 250 tror jeg:P
Treperler: Biltema 99-.


Men, men :D
Skal redigere bilder jeg nå:D
Bloggs:D
Q. Hva skal du i vinterferien?

Ingen kommentarer: