22. november 2008

MORE OF THE GOOD STUFF!:-D

Hællo:-DDD

Nå er arbeidsuka på Evjen ferdig.. Det har vært helt toppers og skulle ønkse det har vært ei uke til:) Kunne ikke valgt en bedre arbeidsplass:-DD

Tirsdagen var jeg på konf.møte i kirka.:S
Vi skulle forbrede oss til lysmessa...
Jeg skal lese på lysmessa men er den som skal lese nesten minst:)

Ellers har uka vært helt normal:-P
Bortsett fa at det er kjempe masse snø som har dalt ned i denne uka:-DD
Jeg hadde ønsket meg snø til arbeidsuka og det ble det:D Mandags morgen da jeg sto opp og så ut vinduet var bakken hvit:-DD
Onsdag ble det sikkelig julestemmning med snø i trærne og hele pakka:-D
Bare det blir liggenede til jul og nyttårsaften så er jeg fornøyd;D Da kan det smelte igjen for meg!XP

Det har snødd i hele uka og det snør fortsatt:-DD
Nesten så jeg vurderer å sette på julemusikk bare for å nyte julestemmningen siden det ikke er sikkert det holder til jul:-P
Men skal prøve å holde meg til 1. desember:-D
Og det er ikke lenge til:-D
Gleder meg sinnsykt mye. Når adventstiden kommer går det kjempe fort til deter lile juleaften og hovmesteren:-D
Jul i blåfjell og julekaldender:-D<3

BTW; det er MOT til å glede dagen på Mandag:-D
Noen som skal gjøre noe for å glede andre?

Ingen kommentarer: